Thema-avond Open Doors

Op zaterdag 24 oktober om 20.00 uur houdt Open Doors  een avond in het Hervormd Centrum met als thema: “Wie heeft de regie?” Er gebeurt veel in ons leven, in de kerk en in de wereld om ons heen. Dichtbij en ver weg. Maar wie heeft de regie in dit alles? Als we alles op ons laten inwerken, zou je bijna denken: niemand. Maar door heel de geschiedenis ontdekken we dat telkens opnieuw God het laatste woord heeft gehad. In de bijbelse historie, maar ook daarna. Israëlieten keerden terug naar Palestina, de kerk ontdekte met Maarten Luther weer wat genade is en ook anno 2015 komen mensen tot geloof. Sprekers zijn Johan en Anneke Companjen.  Johan is voormalig directeur Open Doors International en Anneke is o.a. oprichtster van Women to Women. Zij zullen ons mee nemen in hun wereldwijde ervaringen en vertellen over hoe God in hun leven de regie heeft gehad in soms onmogelijke omstandigheden. Iedereen van harte welkom!