Tussentijds leegmaken kerkradiobusjes

Gemeenteleden, die moeilijk in staat zijn om de kerkdiensten te bezoeken, kunnen deze thuis via de kabelradio (of internet) meebeleven. Daarbij kunt u ook met een spaarbusje sparen, om bij te dragen in de kosten, die wij als Hervormde Gemeente voor deze uitzendingen maken. Hebt u een spaarbusje in uw bezit, dan kunt u deze tussentijds leeg laten maken. Wilt u dan contact opnemen met mij? Ook als u wilt gaan meesparen, kunt u bij mij een busje aanvragen. Uw gift mag ook per bank overgemaakt worden op rekening NL44RABO0359301231 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente te Sliedrecht, onder vermelding van ‘kabelradio’. De volgende gelegenheid om uw busje te laten leegmaken zal, zoals gebruikelijk, in april 2016 D.V. worden geboden.

Namens de diaconie,

Paul de Jager (telefoon 0184421768)