Urker MANS formatie presenteert DVD

Twaalf mannen in traditionele Urker kleding zingen in prachtige kerken, onder leiding van de bekende organist en dirigent Martin Mans. Ze brengen het nieuwe repertoire ten gehore dat onlangs werd opgenomen voor hun nieuwe DVD ‘Geloof, hoop en liefde’. Het is indrukwekkend hoe de mannen van de Urker MANS Formatie met hun stoere stemmen de grootste kerken kunnen vullen, maar ook op gevoelige wijze kunnen zingen over het heimwee van de vissers op zee. De Urkers verrassen met een breed repertoire. Op deze DVD gaat het om liederen als: Liefde (Perhaps love), Keerpunt, Rots der Eeuwen, Santo, Where no one stands alone en Comrades in Arms.
De presentatie is op vrijdag 21 augustus 2015 en begint om 19.30 uur in de Grote Kerk te Sliedrecht. De toegang is € 17,50. Bij online reservering € 16,-. Kinderen t/m 11 jaar €  5,-. ANBO/KBO/PCOB-leden betalen op vertoon van de lidmaatschapspas € 13,-.
Reserveren: www.martinmans.nl of op de reserveerlijn 06-25 39 19 03.