Nieuws van de Zendingscommissie wijk 1 en 2

Bericht van Bram Robbertsen
Sliedrecht gaat voor GOUD
We konden onze ogen niet geloven toen we onlangs een blik wierpen op de bankrekening van Goud van Noord. Er was maar liefst € 3.246,97 vanuit Sliedrecht bijgeschreven! We zijn hier ongelofelijk blij mee. Uw gift hebben we hard nodig voor het pionierswerk in de wijk. Helaas kunnen we nu geen diensten houden door corona, maar we zitten niet stil. In december heeft de algemene kerkenraad van de hervormde gemeente Rotterdam Centrum ingestemd met het pioniersplan van Goud op Zondag. In januari heeft de landelijke kerk mij een begeleider toegewezen. Deze begeleider is werkzaam voor ICP (International Church Plants) en heeft veel ervaring op het gebied van intercultureel kerk zijn. Hij heeft veel vertrouwen in ons project. Verder volg ik nu met een Pakistaanse broeder uit ons startteam een wekelijkse online training bij ICP over hoe je een interculturele geloofs-gemeenschap opbouwt. Heel inspirerend en leerzaam.
We hopen dat het snel beter gaat met de coronaperikelen in Nederland. We zien ernaar uit dat we met de mensen uit de wijk weer kunnen samenkomen in de Bergsingelkerk. Tot die tijd doen we bepaalde activiteiten online of in klein verband (als inloophuis mogen we open blijven tijdens de lockdown). Het is bemoedigend dat we God aan het werk zien in het Oude Noorden. Er gebeuren hoopvolle dingen! Lieve vrienden uit Sliedrecht, nogmaals dank voor jullie hartverwarmende betrokkenheid op ons werk. Dat doet ons goed.
Veel zegen gewenst in 2021!

Met een hartelijke groet,
Bram Robbertsen,