Belijdeniscatechisatie wijken 1 en 2

De afgelopen maanden hebben we als groep van tien, negen catechisanten en een catecheet, heel mooie avonden met elkaar beleefd. In de eerste fase kwamen we fysiek, later digitaal bij elkaar. We komen nu tot een afronding. Woensdagavond 26 mei is er de ‘aannemingsavond’ in de Maranatha Kerk die begint om 20.00 uur. Hierbij zijn ook een ouderling, een ouderling-kerkrentmeester en een diaken aanwezig zullen zijn. We spreken dan met elkaar over de inhoud van het geloof, hoe je dat kunt communiceren en hoe je kerkelijke betrokkenheid gestalte kunt geven.
Drie van de negen catechisanten hopen in de belijdenisdienst die op zondag 6 juni ’s morgens in de Grote Kerk gepland staat de Heilige Doop te ontvangen. Wij vragen de gemeente alle negen in het bijzonder in de gebeden te gedenken.
Dan volgen hier hun namen:
– Gerrit Arie Daniël (Danny) Stierman;
– Benjamin van der Kuijl, ;
– Helena Antonia (Leanne) van der Kuijl-den Herder;
– Jeroen Aantjes;
– Stephanie Charissa Aantjes-de Groot;
– Teunis Adriaan (Twan) van de Wetering;
– Steffi (van de Wetering-) van Wijngaarden;
– Mark Reijer Prins;
– Diana Cornelia Willemina Prins-van Tilborg.

Ds. G.J. Mink