Grote Kerk open

Iedere dag bent u van maandag tot en met zaterdag welkom in de Grote Kerk tussen 19.00 uur en 20.00 uur. Een stilteplek die u en jou gelegenheid geeft om te bidden, Bijbel te lezen en stil te zijn voor God. Een mogelijkheid ook om mensen uit uw omgeving die niet zo vertrouwd zijn met de kerk, mee te nemen. Bij de uitgang ligt/liggen een gastenboek/kaartjes klaar waar u desgewenst uw gedachten, gebeden, wensen en hulpvragen kunt opschrijven. Het is ook onze wens om op deze manier kerk te zijn in de samenleving en daarom vragen wij u dit initiatief op te dragen in uw gebed.

De stilteplek is ingericht conform de richtlijnen van het RIVM en vrijwilligers houden toezicht op het naleven van de regels. Kom daarom niet als u klachten heeft van verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
Heeft u vragen, de coördinatoren staan u graag te woord:
Gillian Gort, 06-44989173;
Zeger Brinkman, 06-12374389;
Theo den Braanker, 06-50039750.