Ingebruikname nieuwe beamers

In de voorbije weken zijn in verschillende gebouwen van onze gemeente beamers geplaatst. Zo hangt er een drietal in het Dienstgebouw en in de Maranathakerk en is er één aangebracht in de Handpalm. Met name voor de catechese is dit een welkome aanvulling van de voorzieningen. Daarnaast is nog een portable beamer beschikbaar. Wie gebruik wil maken van een beamer dient zich in verbinding te stellen met de koster/beheerder/kerkelijk bureau.
Wij zijn dankbaar dat de gemeente ons telkens weer in staat stelt deze aanpassingen te doen, met name ook vanuit het GROEI-fonds (Groot Onderhoud En Investeringen).
Dank ook aan de kerkrentmeesters Piet Groen en Wim de Jong, die de installatie voor hun rekening hebben genomen.

Namens het College van Kerkrentmeesters,
Ad de Waard, voorzitter