Oranjeconcert Grote Kerk

Maandag 27 april organiseert het Christelijk Sliedrechts Mannenkoor ‘ICHTHUS’, in samenwerking met de Sliedrechtse Oranje Vereniging, een Oranjeconcert in de Grote Kerk van Sliedrecht.

Het uit meer dan 170 mannen bestaande mannenkoor o.l.v. Martin Zonnenberg zal naast geestelijke liederen, nummers opvoeren als ‘Gelukkig is het land’, ‘Mijn Nederland’, ‘Op de grote stille heide’ en ‘The Conquest of Paradise’. Verder zal er koor- en samenzang zijn van populaire volksliedjes en vaderlandse liederen. In aansluiting op het instrumentaal intermezzo van het Wilhelmus van Jan Zwart, zullen twee coupletten van het statige Wilhelmus worden gezongen.

Aan dit concert werkt de Urker Mans Formatie o.l.v. Martin Mans mee.
Deze unieke groep van 12 schitterende zangstemmen heeft een jarenlange ervaring op zanggebied en beschikt over een schitterend, stoer stemgeluid.

Martin Zonnenberg en Martin Mans zullen beurtelings de begeleiding op orgel en piano verzorgen.

U wordt met het gezin, vrienden en bekenden van harte uitgenodigd om dit Oranjeconcert bij te wonen.
Aanvang 20.00 uur (deuren open 19.15 uur). De toegang is vrij (er wordt wel een collecte gehouden).

Kijk voor meer informatie over het koor op www-mannenkoor-ichthus.nl en voor de dirigent op www.martinzonnenberg.nl